PreviousNext
Help > 4 Specialistų portalas > 4.46 Tvarkyti užduotis > 4.46.1 Peržiūrėti užduočių sąrašą
4.46.1 Peržiūrėti užduočių sąrašą

 

Skyriuje aprašytas užduočių sąrašo peržiūros Užduotys puslapis. Kaip atidaryti šį puslapį, aprašyta skyriuje 4.42 Tvarkyti užduotis.

Užduotys puslapyje rodomas specialisto užduočių sąrašas. Kriterijai, pagal kuriuos užduotys įtraukiamos į sąrašą, aprašyti skyriuje 4.42 Tvarkyti užduotis. Pagal nutylėjimą sąraše rodomiems įrašams taikomas filtras Visi, įrašai rūšiuojami pagal užduoties datą.

16 paveikslas. Specialisto užduočių sąrašo puslapis.

Sąraše apie užduotį rodomi duomenys:

*         Paciento informacija, rodoma paciento, su kuriuo susieta užduotis, vardas (-ai) pavardė (-ės), gimimo data.

*         Užduoties būsenos ikona: žalia ikona  įvykdytos užduotys, pilka ikona   atšauktos užduotys, raudona ikona   aktyvios užduotys, oranžinė ikona  - užduotys, kurių vykdymas sustabdytas.

*         Užduoties pavadinimas.

*         Vykdytojas – kuriant užduotį nurodytas užduoties vykdytojas. Užduoties vykdytoju gali būti:

*         Konkretus specialistas, pavyzdžiui šeimos gydytojas, kuris vykdys užduotį (atliks asmens sveikatos patikrinimą ir pateiks E047 / E048 pažymos Gydytojo pildomą dalį.

*          

*         Vykdytojas nenurodytas, rodomas tekstas „nenurodyta“, pavyzdžiui užduočiai Parengti specialisto išvadą pažymai E049 Asmens privalomojo sveikatos tikrinimo kortelė, Gydytojas neurologas vykdytojas nenurodomas ir pacientas gali rinktis sveikatos priežiūros įstaigą, kurioje bus atlikta gydytojo neurologo apžiūra.

 

*         Susijęs dokumentas, elektroninio medicininio dokumento arba medicininės pažymos pavadinimas, rodomas jeigu užduoties sukūrimo priežastis yra konkretus medicininis dokumentas arba medicininė pažyma. Jeigu naudotojas turi teisę peržiūrėti dokumentą, dokumento pavadinimas rodomas kaip nuoroda, kuri atidaro dokumento peržiūros puslapį (žr. skyrių 4.17 Peržiūrėti elektroninį dokumentą).

*         Užduoties vykdymo komentarai, rodomi jeigu jie buvo pateikti užduoties vykdymo procese. Šalia nuorodos Komentarai rodomas pateiktų komentarų skaičius. Paspaudus nuorodą Komentarai išskleidžiamas/suskleidžiamas komentarų sąrašas. Komentarų sąraše apie komentarą rodoma informacija: komentaro tekstas, pateikimo data ir laikas, pateikęs asmuo.

*         Užduoties sukūrimo informacija, rodoma užduoties sukūrimo data ir laikas, autorius.

*      Užduotys sistemoje yra numatytos veiklos proceso palaikymui ir kontrolei ir yra kuriamos automatiškai naudotojui vykdant veiklos procese numatytus žingsnius. Užduoties autoriumi sistema nurodo veiklos procesą vykdantį naudotoją – specialistą arba pacientą. Užduočių kūrimas yra aprašytas prie konkretaus veiklos proceso.

Sąraše leidžiami veiksmai:

1.      Atlikti paiešką.

1.      Sąraše paspaudžiamas mygtukas Filtrai.

2.      Išsiskleidžiusiame filtre galima nurodyti paieškos kriterijus:

Leidžiama paieška pagal šiuos kriterijus:

*    Data nuo;

*    Data iki.

 

 

Nurodžius paieškos kriterijus, paspausti mygtuką .

2.      Filtruoti užduočių sąrašą. Sąrašo kairėje bloke Įrašai rodomi sąrašo filtrai. Paspaudus ant filtro nuorodos, filtro nuoroda paryškinama ir sąraše parodomi filtro kriterijus atitinkantys įrašai. Prie filtro rodomas skaičius nurodo, kiek tokių įrašų iš viso yra sąraše.

Užduočių sąrašo filtrai:

*         Visi –visos numatytos sąraše rodyti užduotys. Kriterijus, pagal kuriuos užduotys įtraukiamos į užduočių sąrašą žiūrėkite skyriuje 4.42 Tvarkyti užduotis.

*         Mano – medicininių dokumentų ir pažymų tvarkymo užduotys, kurių vykdytoju nurodytas specialistas

*         Mano sukurti – specialisto sukurtos medicininių dokumentų ir pažymų tvarkymo užduotys.

*         Aktyvūs – užduotys, kurių būsena yra „aktyvi“.

*         Vykdymas sustabdytas – užduotys, kurių būsena yra „vykdymas sustabdytas“.

*         Įvykdyti – užduotys, kurių būsena yra „įvykdyta“.

*         Atšaukti – užduotys, kurių būsena yra „atšaukta“.

 

Veiksmai, kurie leidžiami atlikti su užduotimi, priklauso nuo užduoties tipo ir būsenos, prisijungusio naudotojo rolės ir jam suteiktų teisių. Pasiekti funkcionalumą šių veiksmų vykdymui galima dviem būdais:

1.      Iškviesti funkcionalumą iš šalia užduoties įrašo rodomo meniu. Jeigu leidžiamas tik vienas veiksmas su užduotimi, jis rodomas kaip ikona. Jeigu leidžiami keli veiksmai, jie rodomi išskleidžiamame meniu, papildomai šalia meniu rodant pirmo sąrašo veiksmo ikoną.

Iš šalia užduoties rodomo meniu galima iškviesti šį funkcionalumą:

*         Sukurti pagal užduotį numatytą sukurti naują elektroninį dokumentą, paspaudus naujo dokumento kūrimo ikoną  arba pasirinkus Kurti dokumentą išskleidžiamame meniu. Sistema atidaro atitinkamo elektroninio dokumento kūrimo puslapį (žr. skyrių 4.16 Kurti elektroninį dokumentą).

*         Sustabdyti užduoties vykdymą (žr. skyrių 4.42.2 Stabdyti užduoties vykdymą) paspaudus užduoties vykdymo nutraukimo ikoną  arba pasirinkus Stabdyti užduoties vykdymą išskleidžiamame meniu.

*         Atšaukti užduotį (žr. skyrių 4.42.3 Atšaukti užduotį) paspaudus užduoties vykdymo nutraukimo ikoną  arba pasirinkus Atšaukti išskleidžiamame meniu.

2.      Atlikti veiksmus su dokumentu, susietu su užduotimi. Funkcionalumas iškviečiamas paspaudus užduoties aprašyme rodomą susieto dokumento nuorodą.

Su susietu dokumentu galimi veiksmai :

*         Peržiūrėti dokumentą (žr. skyrių 4.17 Peržiūrėti elektroninį dokumentą).

*         Redaguoti dokumentą (žr. skyrių 4.18 Redaguoti elektroninį dokumentą).